lauantaina, huhtikuuta 14, 2007

Joskus vain sitä menee yksinäiseksi tämä jutustelu,vaikka moni käy varmaan lukemassa muttei kommentoi.
Minäkin sitten laitan muutaman mietteeni näkyviin,kun vieläkin NYSvätään.
Kävin ostamassa Sirdardin Just Bamboo-lankaa Vammalasta,kun Tampere ei antanut kuulua itsestään.Kaksi viikkoa olen odottanut,josko saisivat lisää lankaa,mitään ei kuulu.
Minäkö malttamaton?
Tänään olen saanut ison rupeaman valmiiksi,virkatut verhot.Laitoin kaikki pätkät (3* 220/87cm) pyykkikoneeseen värjäykseen.Välillä käyn kurkkimassa pyykkikoneen luukulla,enkä oikein tiedä tykkäänkö lopputuloksesta.
Nyt kun on verhot valmiina,monta viimeistelemätöntä odottamassa,voinen alkaa suunnittelemaan uutta neuletta uusista langoistani.

2 kommenttia:

Katja kirjoitti...

Aika hieno projekti nuo verhot, toivottavasti värjäys onnistui. Itse en moiseen virkkuutyöhön kykenisi.

Odottavan aika on pitkä, sen olen itsekin huomannut. Käsityökeskuksessa unohtivat ensin autuaasti yhden lankatilaukseni, ja kun kyselin sen perään niin laittoivat viimein vetämään. Lupasivat ilmoittaa kun langat saapuvat, mutta eivät sitten muistaneet tehdä sitäkään... Sellainen vähän harmittaa, että luvataan palvelua joka ei sitten toteudukaan. Olisinhan minä sieltä itsekin voinut kysellä lankojen perään, mutta kun lupasivat soittaa niiden saavuttua niin luotin että sana pitää. Hilkulla oli ettei työni ehtinyt valmistua ajoissa tämän viivytyksen vuoksi.

TeSa kirjoitti...

Näin minäkin ajattelen.Minulle luvattiin soittaa kunhan langat tulee,ja samalle viikolle niitä lupailtiin.Siis kaksi viikkoa sitten.Vaikka eihän minulla viimeinen kerä ole nytkään menossa,mutta kuitenkin aina harmittaa odottaminen.

Verhojen väri onnistui ihan hyvin,ehkä hiukan olisin vaaleamman sävyn halunnut.Mutta tämä jos mikä on tuurista kiinni.
Neulomon sivuille kuva tulossa.