tiistaina, huhtikuuta 10, 2007

Niin se meni pääsiäinen meilläkin kauniin sään kera, huomiseksi kuulemma on luvassa räntäsadetta tai vesisadetta, mutta eipä haittaa,kun arki on koittanut muutenkin. Omaa pitsineulettani eli nro 12 en ole saanut neulottua sitten paljonkaan eli hiukan etukappaletta. Tulee sitten ensi kuussa hirmuinen loppukiri. Neulominen ei suinkaan ollut paitsiossa pääsiäisenä, vaan neuloin tytölle lupaamani topin ( oikea käsi ihan kipeänä) sekä pitäis vielä neuloa sille pariksi lyhyt pitsibolero. Olen tyypillinen äiti, lasten toiveet menevät omien töiden edelle. Kuten varmaan olette huomanneet, olen "hyvin nopea neuloja, varsinkin pitsisissä eikä työni ollenkaan vaikuta neulomiseeni,kolmivuorotyö" toisinsanoen olen pulassa ensi kuussa, kun bolerokin pitäis valmistua koulun päättäjäisiin. Mutta huumoria peliin, en ole stressaava luonteeltani, vaan oma itseni, jolla on tapana jättää jotkut asiat lopputinkaan, ainakin kotioloissa. Työrooliltani olen päinvastoin eli täytyy elää tasapainossa! Älkää luetko tätä vuodatusta kovin tosikkomaisesti!!Toisaalta en toki uskokaan niin,koska olen huomannut, että olemme aika huumorintajuista porukkaa!!

Ei kommentteja: