perjantaina, heinäkuuta 27, 2007

Minun NYS-neuleeni

Hei kaikki,
Olen 40-v. sairaanhoitaja Porista. Olen naimisissa, lapsia minulla ei ole. Mieheni kannustaa ihanasti minua neulomisharrastuksessani. Olen harrastanut neulomista jo varmaan (hui !!!) yli 20 v. En ole mikään nopea, enkä hurjan taitava neuloja, mutta olen minä aina jotakin onnistuneesti valmiiksikin saanut. Nyt osallistun ensimmäistä kertaa mihinkään blogi-neulontaan tai muuhun vastaavaan.

Aion toteuttaa ja olen jo hyvässä vauhdissa neulomassa 7-veikka-liitteen s.13 olevaa pitkää palmikkoneulevillatakkia. Lankana grafiitinharmaa 7-veikka. Takakpl on jo pian kädenteissä saakka. Hiukan reilun viikon on tämä työ ollut tekeillä. Minulle ihan hyvää vauhtia työn ohessa tehtynä. Innostus on kova tähän neuleeseen! :)

Mukavia neulomushetkiä kaikille muillekin NYSvääjille!

-meiju-

Ei kommentteja: