sunnuntaina, helmikuuta 18, 2007

ESITTELYÄ

Olen 43v naimisissa oleva kolmen lapsen äiti. Neulonut olen pikkutytöstä asti, välillä koneella ihan työkseni. Käsitöitä olen ehtinyt vuosien varrella tehdä monenlaisilla tekniikoilla. Tällä hetkellä olen palailemassa työelämään reilun vuoden työttömyysjakson jälkeen. Edellisessä työssäni uupumus iski ja halusin jättäytyä oravanpyörästä pois. Tuntui ettei aikani riittänyt omalle perheelle. (Saati käsitöille siis neulomiselle.)

Puikoilla on koneneuleiden aktiivisimpana aikanakin ollut vähintäin sukkia. Nyt jo parin vuoden ajan olen panostanut enemmän käsinneulomiseen. Vaihtelu virkistää.:) Jos terveyttä vain riittää neulomiseen en koskaan tule kyllästymään, sen 35v puikottelua todistaa.

Tähän tempaukseen lähdin innolla mukaan. Mukavaa kimppaneulomista odotellen, Villanne.

Ei kommentteja: