maanantaina, helmikuuta 19, 2007

Hei kaikille!
Olen Terhi eli Novitan puolelta TeSa.Ikää on 40-vuotta ja innokas käsityöihminen.
Melkein kaikkia käsityöjuttuja on tullut kokeiltua,mutta tämä blogi onkin sitten ihan uusi juttu minulle.
Poikani,18-v,avustuksella saan täällä tekstini näkyviin.
Elantomme perheemme sai aikoinaan maataloudesta,mutta enään ei aamulypsylle ole tarvinnut herätä.Nykyään olen vuorotyössä rengasalalla ja isäntä kylmälaitteiden parissa.
Lapsia on kolme,joista nuorin poika on 9-vuotias,sekä tytär 16-vuotta.
Tytär ei ole innostunut näihin käsitöihin,kun riittää kuulemma minun tekeleeni.Nuorin poika katselee monasti nopeita sormiani ja ihmettelee kuinka voi tehdä tuolla vauhdilla.
Käsitöitä tehdessäni katselen aina tv:tä.Menee sarjoja sekä elokuvia,melkein kaikki kelpaa.Kaikki pitää tallentaa.Vapaailtoina käyn opiston piireissä harrastamassa:helmitöitä,lasitöitä,keramiikkaa ja posliininmaalausta.

Malli jota haluan aloittaa työstämään on 13.Lankana on Malibu,ohjeen mukaan.Mutta kun en ole mallimittainen joudun tekemään muutoksia ohjeeseen.Olen varannut myös Cocos-lankaa lisäksi.

Ei kommentteja: