sunnuntaina, maaliskuuta 04, 2007

Parempi myöhään kuin...
Olen ollut hengessä mukana tässä jo kauan, mutta tämä esittelykin on jäänyt, anteeksi!
Olen siis 42v kuuden lapsen äiti. Kolmas lapsenlapsi tulossa syksyllä.

Käsitöitä olen tehnyt aina, äitini opetti neulomisen (paitsi että minä kudon).
Virkkaamaan opettelin ihan omin päin, kun äitini ei sitä hallinnut.
Ompelukoneellakin olen joitakin vaatteita joskus tehnyt, nyt koneeni on niin huonossa kunnossa, että hätinä saan pyyhkeisiin vankkuja (just se ripustus-juttu, pohjalaasittain :)) ommeltua!
Olen tällä hetkellä hoitovapaalla elintarvike-työstä, joten käsitöille on enemmän aikaa, kuin työssä ollessa. Lapset ja kotityöt vievät kyllä aikaani ihan kiitettävästi.
Kuusamossa olen syntynyt ja Etelä-Pohjanmaalle kulkeutunut parikymmentä vuotta sitten.
Tämän blogin opettelu on ollut työlästä, kun tuo kielitaito on päässyt ruostumaan.. Enkä osannut tuota edellistä viestiä (mallista nro 13) laittaa oikeaan paikkaan, höh. Voisiko KirsiJ sen sijoittaa oikeaan gategoriaan?? Kiitos.

Aurinkoisin kevät-terveisin JaanaM, joka kummittelee joskus myös nimellä Annuriitu! Ja minuthan löytää blogista, jonka nimikin viittaa toiseen harrastukseeni, eli niihin mehiläisiin ja hunajaan :D

Ei kommentteja: